środa, 20 kwietnia 2011

I love spring...

Dawno... dawno temu, za górami za lasami ;-) Madzia zaprosiła mnie do zabawy, w której wiele z Was brało udział. Zresztą niektóre z Was w liczbie mnogiej bądź ''chętnej'' zapraszały do podzielenia się refleksją na temat wiosny... Polatałam po Waszych blogach i wszędzie piękne zdjęcia, niektóre z nich są tak zachwycające, że nawet nie trzeba odpowiadać na pytanie, za co właściwie się tą porę roku tak lubi :-)
Ja, podobnie jak Wy uwielbiam wiosnę z wielu powodów, jednak najważniejsze z nich są niepowtarzalne i niepodważalne:
po 1: urodziłam się wiosną - 28 maj;
po 2: moja miłość - mój mężuś urodził się wiosną - 17 kwiecień;
po 3: przyrzekliśmy sobie miłość przed Bogiem forever wczesną wiosną - 6 kwiecień;
po 4: wiosną urodziła się nam pierworodna, wymarzona córcia - 19 kwiecień;
Poza tym uwielbiam po ponurych i chłodnych zimowych porankach, jak nadejdzie wiosna i moja pobudka o 5:50 nie jest już taka ciemna i mroczna, a nawet przebłyskuje słońce. Uwielbiam jak ziemia wiosną budzi się do życia, przebiśniegi i trawa walczą ze śniegiem, pączki przedzierają się przez twardą skórę na gałęziach... Mało jest tak pięknych widoków na świecie, jak kwitnące drzewa magnolii właśnie wiosną...
Niestety, jak każda pora roku ma również swoje minusy... zaczyna brakować czasu na blogowanie :-( Kawkę spijamy na tarasie, grzebiemy w ogródku, codziennie jeździmy rowerami... i aż się nie chce do domu z podwórka wracać. Piękną wiosnę obecnie mamy i mam nadzieję, że tak cudna pogoda utrzyma się do świąt...

z albumu rodzinnego BAJM z serii  I love spring ;-)



Wiosennego nastroju w piękne wiosenne dni Wam życzę :-)
i na koniec wiosenny ślimaczek...


5 komentarzy:

  1. Ślimak, ślimak pokarz rogi :).....fajny jest !
    Super modne masz Córeczki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, piękna ta Twoja wiosna, pokaż lepiej torty, które piekłaś :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiosenne u Ciebie!dziewczynki urocze:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny ten ślimaczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny ślimaczek:)Jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń