niedziela, 21 listopada 2010

Kulinarnie :)

Dzisiaj troszeczkę kulinarnie...
Na pierwszy ogień tort bezowy na 5 urodziny Julci:
Julcia ur. 19.11.2005r godz. 5.05 :)))

oraz kilka poprzednich tortów - jakoś udało mi się znaleźć zdjęcia:)

Chyba troszkę przesłodziłam ;) ale pyszne były mniam...
Czekam z utęsknieniem na ''przydasie'' do kartek świątecznych... i nie mogę się już doczekać :)
W sobotę uczestniczyłam w ciekawych warsztatach prowadzonych przez Anię Witowską http://kobiecypunktwidzenia.com/ nowe doświadczenie - warto było :) Każdej z nas przydałby się czasami taki kopniak energetyczny prawda? Jakbyście miały kiedyś okazję to polecam - pewnie Gosia i Aga się ze mną zgodzą - byłyśmy tam razem :) Obrałyśmy już pewne cele i myślę, że pozytywna motywacja zadziała!
Wszystkim życzę miłego nowego tygodnia Pozdrawiam M.
P.S.
Mam wielką ochotę na warsztaty scrapbookingu i decoupage no i może warsztaty wykonywania biżuterii Agi :)

4 komentarze:

  1. Ten kopniak energetyczny działa... naprawdę :) Widzę, że mam kolejną blogujacą Koleżankę :) Pozdrowienia ze Szczecina!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torty wyglądają pysznie, aż chciało by się spróbować;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak: jadłam ten bezowy i jest tak smaczny jak sobie przypomnę, to ślinianki mi szybciej pracują :)
    a na warsztaty do Agi pójdziemy na pewno, tylko musimy wiedzieć kiedy Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie torciki wyglądają. Witam w gronie. Ja również niedawno zaczęłam, więc życzę powodzenia nam obu.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń