wtorek, 14 grudnia 2010

Kartki świąteczne i zawieszki pokojowe :)

Udało się w końcu dokoptować kilka kartek, rychło w czas... bo czas już na pocztę :)

Muszę się przyznać, że kropelki akrylowe podpatrzyłam u Moniś-ki i zwariowałam na ich punkcie :) Mam nadzieję, że się nie obrazi... robi cudowne kartki z przeszyciami - zobaczcie sami na jej blogu. Moje takie prymitywne, ale początkujące :) Do przyszłego roku może i jakaś stara maszyna się znajdzie :)
A teraz z innej beczki: dziewczynki dostały zaiweszki do nowych pokoików. Wprawdzie gotowy jest dopiero jeden, ale one wiedziały od razu co z nimi zrobić - zobaczcie sami:
Pisze pokoik Ali  i pokoik Julii - słabo widać... aparat mi padł :( 
Ale zawieszki śliczne :)
Pozdrawiam M.

4 komentarze:

  1. Śliczne wyszły te kartki i chyba też pokocham te kropelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, karteczki. lubię takie kolory:)
    Buźka:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki.
    Wspaniałe masz córeczki i dzielnego męża!
    Dziękuję za ciepłe słowa na moim blogu :)
    Wysłałam już do Ciebie maila.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki i ani trochę nie są prymitywne, cieszę się że mogłam Cię zainspirować:) Zawieszki do pokoików są cudowne, takie radosne, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń