piątek, 24 grudnia 2010

Zdolne koleżanki :)

W związku z moim totalnym ''zablogowaniem'' poznałam wiele wspaniałych dziewczyn :) Latam po tych Waszych blogach, szukam inspiracji i podziwiam... To świetne miejsce na poznanie kreatywnych i pozytywnych ludzi. Przestałam czytać książki... czytam Wasze blogi :) Czytam i czytam... i naczytać się nie mogę. Oglądam i oglądam, a z tego oglądania wyszły niezłe zakupy, zobaczcie sami:

Śliczne matrioszki na choinkę od Madzi:

Madziu bardzo dziękuję, są śliczne. Nie gniewaj się pożyczyłam zdjęcie z Twojego bloga, ponieważ moje mieszkają już na choince...

Wspaniałą pracownię posiada Jola. A tak urokliwych domków jak jej, to jeszcze nie widziałam....


i Łosiek - również produkcji Joli :) Dziękuję Jolu :)


Kolejne moje zdobycze - piękne aniołkowe dzieła pochodzą od Ani :) 
 
Zakładki i aniołki zawieszki - cudne! Dziękuję Aniu :)
Na razie to wszystko... co zdołałam u Was odnaleźć i przygarnąć ;)

Pozdrawiam wszystkich świątecznie

 Nasza choinka w pełnej okrasie...

i szopka zbudowana przez dziadka:
Zdrowych, spokojnych i radosnych...
pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia
życzy BAJM :)

3 komentarze:

  1. Ooo, dotarły na czas, jak się cieszę!:)
    Wesołych Świąt Ci życzę!:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieplutko pozdrawiam, poświątecznie wprawdzie, ale nieustająco w świątecznych klimatach:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka urocza!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    www.moniakombinuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń