środa, 22 grudnia 2010

Niespodzianki i prezenty :)

Ten magiczny czas przedświąteczny przynosi nam wiele radości i niespodzianek...
Ja dostałam piękne kartki ręcznie robione - dziękuję bardzo Gosi i Monice :)
Dotarły do mnie również moje wymarzone... i  wyczekane koniki:

Sama zaś, żeby sobie i innym sprawić radość zrobiłam prezenty dla rodziców i teściów... A niech sobie babcia z dziadkiem herbatki popijają w te chłodne dni... ;)


I może jeszcze parę szczegółów z naszego domku... przypominających o zbliżających się wielkimi krokami Świętach :)

pomarańcze, goździki.... cynamon....
i jemioła :)

Buziaki wszystkim spod jemioły ślę ;)
Pozdrawiam świątecznie M.

2 komentarze:

  1. ale zapachniało cynamonem, pomarańcze...chce na kawę do Ciebie!!!

    urocze te koniki i pudełka herbaciane :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty.
    buziaki i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń